Thursday, March 31, 2011

aku still menyayangi mu

aku syg kau!!
np kau xleh nk syg aku??
ape slah nye if kt be 2gther like the old time??
slah kew aku mencintai kau??
ape kurang nye aku??
aku dah cube bg infinity luv for u
aku korban everything for u
tp....akhir nye kau pergi jua,tggl kn ku ngn tanda tnye,tggl kan aku dlm keadaan yg tak tentu hala,tggl kn aku dlm kesedihan,
aku bkn nk crk simpati kat spe2,
aku juz nk penjelasaan yg tulus dari hati kau,
aku juz nk kau review balik ape yg kt da lalui,ape yg kt telah tempuhi,walaupon mak kau xske aku,aku tetap syg kau,aku tetap ade beside kau,
aku xpnh berhenti mengharap mencintai kau,
aku will always <3 u till the end of my life,even aku xkawin pon xpe,kerna itu bukti cinte aku kpd kau,cbe la buat kali ini faham dgn ape yg aku nk smpai kn,jgn kau endah kan skali lagi,pls

No comments:

Post a Comment